17 Eylül 2010 Cuma

KREŞ GÜNLÜKLERİ-3

Kızlar uyudu.M ile kahvemizi ve kurabiyelerimizi aldık tv izliyoruz.Allah kahretsin.İnternet bağlantım kesilmiş ve yazdığım o kadar şey silindi.Gelde sinir olma.Nasıl yazacağım şimdi.İçimden nasıl küfürler savuruyorum bilemessiniz.
Sabah kalktık zor bir gecenin zor bir sabahı oldu tabiki.Karya ağlayarak uyandı.Ben okula gitmeyeceğim diyerek.Damla ise dudakları büzük bir şekilde anne ben okul ııııı diyerek geldi yanıma ama hazırlanmak içinde kollarını bana uzatmış halde.Onu giydirdim.Karyayı ise zor ikna ettim.Bana diyor ki.."anne ben işe senle, sen işe gitme biz sana bakarız".Kuzum benim.Nasıl cümleler kurabiliyor bu sıpalar insanın ağzı açık kalıyor.Asıl hengame okulda koptu.İçeri gitmeleri gerekiyor ama ikiside kucağıma atladı ve ayrılmıyorlar benden.Zorla kopardılar resmen ikisinide.Ne saç kaldı bende ne üst.Tam dört kişi mücadele etti bizimle.Ağlayarak giirdiler içeri.Onlar içeride ağlıyor ben dışarıda.O esnada öğretmenleri geldi.Ben şimdi ilgilenirim diye içeri girdi kadıncağız.KApıda da Müdüre Hanımla karşılaştık ben ağlarken.Oda beni teselli etmeye çalışıyor.Neyse eve geldik biz.Telefon ettim.Kahvaltı ediyorlarmış.Kahvaltı bitiminde tekrar aradım.Malum öğretmenimiz benimle Damla hakkında konuşmak istiyordu.Önce sabahki olayı konuştuk.kendisini görünce kızların hemen sustuğunu, bununda benden sonra tanıdık bir yüz arayışı içinde olmalarından kaynaklandığını söyledi.Bu güzel işte.Demek öğretmenlerini seviyorlar.teyze teyze diye dolaşıyorlarmış etrafında.Damla konusunda da dün psikologun anllatıklarını iletti bana.Psikolog kesinlike battaniyesini engellememelerini, hatta çocuğun yanında bu konu hakkında kesinlikle konuşulmaması gerektiğini (hele şükür) söylemiş.Battaniyesini benim yerime koyduğunu, onda benim kokumu hissettiğini kendisini güvende hissetmesi adına bunun gerekli olduğunu söylemiş.Hatta kendisi bırakırsa ne ala yoksa battaniyemizde kreşe gidip gelecek sürekli.İçim rahatladı tabi.Bende kednimi işlere verdim evde.BAnyoyu wc yi temizledim.Mutfağı düzenledim kendimce.Malum üç yıldır kalabalık bir şekilde yaşadığımız için benim düzenim kalmamıştı.ÇAmaşırlarım vardı yıkandı toparlandı v.s.Akşam gittik kızları almaya yine mutlulardı.Yine okula geleceğiz dediler.Yemek yediklerini, oyun oynadıklarını anlattılar.Dönüşte yemek yedik dışarıda.Gayette güzel yediler.Acıkıyorlar.İşe başlayınca iş çıkış saatine kadar nasıl dayanacaklar acaba çok merak ediyorum.Eve geldik biraz oynadılar.Sonra Damla süt istedi.Süt hazırladım bir biberon sütü içti ikiside.Süt içtikleri zaman genelde kusuyor benim kızlarım.Yine aynı şey oldu Damla hemen kustu.Temizledim.Saat sekizde gittik yatmaya.Bugün ilk önce onu uyutayım dedim.Karyayı babası oyaladı.Kitap okudular birlikte.Damla bir türlü uyumadı.Sonra Karya geldi yanımıza.Biz KAryayla kanepeye geçtik Damla yatağında kaldı.KArya hemen uyudu.Damla debelenip durdu bu arada.Baktım uyuyamıyor gittim yanına yattım.Öyle sıkı sarıldı ki bana.Beş dakikaya sızdı.Kalktım yanından gittim kahve suyu koydum.Keyifle kahve içelim düşüncesindeyim.Karyanın "anneeeee" diyen sesiyle içeriye girdim.Baktım kusmuş oda.Heryer batmış üstü başı, yatak.Banyoya gittik temizledim onu.Yatağımızın çarşafını yastıklarını değiştirdim, yattık uyuduk.KAlktım mutfağa gittim tekrar kettle ın düğmesine bastım.Tekrar Karyanın "anneeee dellll" diyen sesiyle yanına gittim bu kez gerçekten uyuttum.Ve tekrar mutfağa gittim kahvemizi hazırladım ve odaya geldim.Komedi dükkanı başladı.M.kahkaha krizinde.Bende izleyeyim, biraz gülmeye ihtiyacım var.
Hamiş: Kreş için sağlık raporu almamız gerekiyordu.Sağlık ocağına gittik.Aile Hekimimizle konuşuyoruz Karyanın kusma olayını.Reflü olabilir konusunda hemfikiriz.Çünkü BAbada da var.Bunun için endoskopi yapılması lazım.Ama nasıl kıyarım ben ufacık bebeğime.NAsıl endoskopi yapılır ona.Bu endişemi dr umuzlada paylaşınca şimdiden tedbir alınmasının faydalı olacağını söyledi.Bu arada Karyanın gece uyurken ağzı açık uyumasından bahsettim geniz eti olabilir mi diye.Olabilir dedi.Buda kusma olayında etken olabilirmiş öğürtü yaparmış çünkü.Yakın zamanda bize hastane yolları görünüyor anlaşılan.Yazdıkça yazasım geliyor.Biri bana dur desin lütfen...

Hiç yorum yok: