1 Eylül 2010 Çarşamba

SONBAHAR BAŞLADI MI?

Bugün yağmur var her yerde olduğu gibi canım İzmir'dede.Gece bekliyorduk yağmurun başlamasını ama bütün gece yine sıcakla cebelleştikten sonra ancak sabah başlayabildi yağmur.Ve evet hava da serinledi şu an itibarıyle.Yalnız biraz önce başladı dediğim yağmur yerleri bile ıslatamadan dinmiş.Oysa ben öyle hazırlamıştım ki kendimi şiddetli yağmura.Ama eminim birazdan başlar çünkü gökyüzünde kara bulutlar toplanmış vaziyette bekliyor.Yağmur dedimde aklıma geldi birden.İnternetten takip ettiğim bir site var.M.tanıştırdı beni o siteyle.Düzenli olarak takip etmeye çalışıyorum bende.Kadir Sütçü adında bir zat.Deprem tahminleri yapıyor sitesinde.Ama dediğine göre araştırmaları varmış bu konuda sadece tahmin değil yani.Bilimsel verilerle tahmin.Bu günden itibaren 72 saat içinde Ege denizinde Yunanistana doğru olan kısımlarda orta şiddette deprem olabileceğini söylüyorlar.Bende buraya takip edebilmem açısından özelikle yazıyorum.Aramızda kalsın ama bu siteye baktıkça rahatlıyorum ben.Çünkü deprem korkusu gerçekten illet bir şey.Sitenin adresini vermeyi unuttum değil mi?Hemen yazıyorum belki sizde göz atmak isterseniz. http://www.dkos.org/
Amannn neyse geçelim sabah sabah bu konuları.Biz büyüyoruz.Evet büyüyoruz artık.Dün akşam baktım da.Kızlarım gerçekten büyüdüler.Artık kendi kendilerine oyun kurabiliyorlar.Karya almış önüne minik ve kel bebeğini.Elinde de oyuncak minik bir kaşık.yemek yedirmeye çalışıyor.Ama tıpkı bizim ona yedirdiğimiz gibi.Sonra benim iki minik kızım birlikte oyunlar oynuyorlar.Genelde kavgayla sonuçlansa da ikisini bir arada oyun oynarken görmek acaip bir duygu.Nasıl anlatsam ki.Karşınızda iki minik insan.Birbirleriyle sohbet edebiliyorlar.Her ne kadar biz tam olarak ne hakkında sohbet ettiklerini anlayamasakda.Öyle ciddi konuşuyorlar ki.
Tam da şu anda aklıma gelmişken yazmadan duramayacağım.Yine dün akşam olan bir şey bu.Karya'nın çişi geldi.Bana diyor ki anne sen kal.Damla gelir beni bekler.KArya yalnız başına wc ye gidemiyor çünkü korkuyor.Ama Damla kendi başına gidiyor karanlık bile olsa çişini yada kakasını yapıyor ya lazımlığa yada klozete.Sonra temizliğini yapıyor lazımlıksa wc ye döküyor, klozetse sifonu çekiyor altını kuruluyor, ellerini yıkıyor sabunluyor dişlerini fırçalıyor vs.Yani neredeyse her işini kendi yapıyor.Eskiden karya korkmazdı, Damla korkardı ama şimdi tam tersi.Damla çok düzenli olacak sanırım.Yani düzenli derken prensipli.Yemekten sonra illaki elelr yıkanacak, dişler fırçalanacak.Hep aynı yastıkta yatılacak.Terlikler yada ayakkabılar mutlaka yerlerine konulacak.Karyanın eşyaları bile parktan Damla tarafından toplanacak çünkü başka çocukların alabilme ihtimali var.Karya da çok düzenli ama Damlanın ki daha farklı.Nasıl anlatılır bu bilemedim ki.Biraz düzensiz yazdım biliyorum.Kafamı toparlayamadım henüz.
Bu arada fotoğraf makinem bozuldu.O yüzden foto ekleyemiyorum.Yeni makine almam lazım.

Hiç yorum yok: