8 Eylül 2010 Çarşamba

BAYRAMIN-(M)-IZ KUTLU OLSUN-KREŞ HAZIRLIKLARIMIZ DEVAM EDİYOR

Bu gün Arife günü.Yarım iş günü yani.Sabah kalktık kızları da işe getirdik.Çünkü bayram nedeniyle babaannemiz evine gitti bayram hazırlıklarını yapmaya.Yarın bizi bekliyor.Anneannemizde KT aldığı için evinde.Kızları bırakabileceğimiz kimse de olmayınca işe gidelim hep birlikte dedik.Sabah heyecanla kalktılar.Hazırlandık ve işte burdayız.
Bayramdan sonra başlıyoruz ya kreşe.Hani 15 eylül de.İşte tam gaz da hazırlanıyoruz.Ama daha bitmedi hazırlıklarımız.Kızların kaka ve boğaz kültürlerini yaptırdık.Dün onların sonuçlarını aldık.Yarın da babaannemiz aile hekimimize gidecek ve sağlık raporumuzu alacak.Ondan sonra sadece giyim kuşam hazırlıklarımız kalıyor.Hazırlık yapmak hiç bana göre değil.Bir yere giderken de öyle.Şimdiden telaşı sardı beni.Kaç takım pijama koymalıyım.Kaç tane atlet don koymalıyım, üst baş yeter mi.Yok canım bunlar yetmez hemen gideyim bir kaç parça daha alayım v.s.hepimizde varmıdır bu acaba.Bana kalsa 2 günlük geziye giderken 3 bavul hazırlarım.Ama Allahtan M.her defasında engeller beni.İyi ki de engeller.Lüzumsuz bir sürü şey geri çıkar bavullardan.kızlardan önce de böyleydim.Gittiğim yerden hiç giymediğim kıyafetlerimi aynen getirir ama mecburen onlarıda yıkamak zorunda kalırdım giyilmediği halde hemde.
neyse kreş mevzusundaydım dimi.İşte şimdi kızlara neler koyabileceğimi düşünüyorum harıl harıl.Biz haftalık koyucakmışız giyimleri kuşamları.Bir çantayla götürecekmişiz, lazım oldukça isteyeceklermiş bizden falan.Hal böyle olunca kafamda kurgulamakda zorlanıyorum işte.Malum iki bebe, her daim üst baş kirletirler.Kusarlar işerler.Evde günde dört-beş kez üst değiştiriyoruz biz.Ki artık küçük lekeleri göz ardı etmeye başladık.Yok su içerken ıslandı, yok elini yıkarken ıslandı, yok çiş kaçırdı ıslandı, yok uykudan terli kalktı, yok üstündekini beğenmedi başka giyinmek istedi, e böyle olunca işte çantaya kaç tane koymam gerektiğine karar veremiyorum.Ben gideyim bayram sonrası alışverişimi yapayım.Elimin altında fazla fazla olsun, ihtiyacımız olduğunda gönderirim.Fotoğraf makinem bozuk olduğu için foto ekleyemiyorum bu günlerde.bende sanırım uzunca bir süre sadece yazılarımla idare ededecğim.Foto eklemeden yazmak istemiyordum ama böyle de güzel olur umarım.
Herkese hayırlı bayramlar diliyorum.İnşallah her yeni bayram sağlık ve mutluluk getirsin kuzularımıza.

3 yorum:

lena ile başbaşa... dedi ki...

merhaba Dilek ablacım hiç görünmüyorsun :))ben yazayım dedim :)sevindim kızlara kreşe başlıyorlarmış :))ihşallah hayırlısı olur :))İYİ BAYRAMLAR DİLERİM,

lena ile başbaşa... dedi ki...

merhaba Dilek ablacım hiç görünmüyorsun :))ben yazayım dedim :)sevindim kızlara kreşe başlıyorlarmış :))ihşallah hayırlısı olur :))İYİ BAYRAMLAR DİLERİM,

My Smitten World dedi ki...

Bir bayram gülüşü savur göklere, eski zamanlara gülücükler getirsin, öyle içten öyle samimi, gözyaşlarını bile tebessüme çevirsin. İyi bayramlar!