29 Aralık 2011 Perşembe

YUPPİİİİİ ARTIK 4 YAŞINDAYIZ......


Evet evet benim cüceler artık tam 4 yaşında...Bugünler hiç gelmez sanıyordum.Ama işte geldi. O kadar küçüklerdi ki..Nasıl büyüdüler..Nasıl da kocaman abla oldular..
Bugün kreşte doğum günlerini kutlayacaklar.Sabah pastalarımızı aldık.Akşamdan giyecekleri kıyafetleri hazırladık.Fotoğraf makinemizi de koyduk orada çeksin öğretmenleri diye.Sabah bir heyecanla çıktık evden.Günlerdir bugünü bekliyorlar.Artık herşeyin farkındalar.Her şeyi biliyorlar..Bugün gelinliklerini giymek istediler.Çantalarına koydum.Orada giysinler diye.Beğenilmek istiyorlar.Güzel ve şık olmak istiyorlar.Standart kız çocuğu davranışları işte.
Bugün her zamankinden çok şükredesim var.İyiden iyiye yavru olduklarını hissettiriyorlar bize.Sarılıp "annecim yada babacım seni çok seviyorum" demeleri bir ömre bedel..
Hep söylüyorum yine söyleyeceğim.İyi ki doğurmuşum.İyi ki varlar.
Bana anne olmayı öğreten uğur böcüklerim...
Sizi o kadar çok seviyorum ki..Kelimelerle anlatılmıyor işte..

5 yorum:

Tarkanın Annesi dedi ki...

Nice mutlu mutlu yaşlara seni bi aralar kaybetmiştim ama buldum bundan sonra takipteyiz.

aysencifci dedi ki...

Ayy nasıl kaçırmışım bu kutlu haberi? Nice nice senelere!! Öptük hepinizi..

banu ( çifte kavrulmuş hayat) dedi ki...

Nice yaşları olsun inşallah sağlıklı ve çoook mutlu!;)

Ve yeni yılınızda kutlu olsun Dilekcim...

Berna dedi ki...

Reader'da okuyamadığım geçmiş yazılara bakıyorum, ne çok birikmiş! Ara verince atlamışım pek çok kutlamayı :P

Nice güzel yıllara, annesinin babasının uğur böcükleri ;) Mutluluk sizinle olsun :)

GAMZELİ ANNE dedi ki...

NİCE GÜZEL YAŞLARINI SAĞLIKLA MUTLULUKLA GÖRMEN DİLEĞİYLE:)