6 Mart 2009 Cuma

SORUN ÇÖZÜLDÜ:))))

Sorunun neden kaynaklandığını çözdüm.
Gülmesseniz size de anlatacağım.Gülen olursa vay haline.
Çok pis uçarım demedi demeyin:))
Yorum yazdığım pop-up pencerem açık kalmış ve ben bunun farkında değilim.
Saatlerce uğraşmama rağmen hiç aklıma bile gelmedi.Bu yüzden açamamışım.
Neyse tecrübeyle sabit oldu bir daha kimsenin başına gelmez heralde.
İşte kızlardan bir kaç seçmece foto.Devamı gelecek ama...
Bu arada Damla ve meşhur battaniyesiyle tanışın lütfen:)))
Onsuz yaşayamıyor neredeyse..Onunla yatıyor, onunla emiyor v.s.









9 yorum:

eviminnuru dedi ki...

annesi maşallah ne kadar büyümüşler çokta güzel olmuş kızınız uzun zamandır foto yoktu böyle daha çok anlaşılıyor büyüdükleri sevgilerimle

KUZEY TAN dedi ki...

superlerr.Çok tatlılar

Melek Duru'nun annesi dedi ki...

ya bu kızlar ne kadar güler ve güzel yüzlüler,bende resim çekerken gıdıklıyorum duru'yu gülerek çıksın diye:))

ummugulsum dedi ki...

masallah bayıldım fotolara yaa ne tatlılar

Mon Petit Chou dedi ki...

fotoğrafı görünce aklıma Peanuts çetesinden Linus geldi. Damla da onun gibi maşallah çok tatlı, tabi Karya'da.

YAMAN EFE dedi ki...

Resimler muhteşem,öp annesi onları bizim için:)))

zehra dedi ki...

masallah ne sırın bunlar boyle :)

Banu Durgunlu dedi ki...

Gülüşünü yerim ben senin:))Şu battaniye tutkusu bütün çocuklarda var sanırım Dilekcim:))

Belkıs Güler Gökçayır dedi ki...

Özlemişim siziiiii :-|