25 Eylül 2013 Çarşamba

İLK OKULLU OLDUK...

Daha dün dogdunuz siz.Okula gidecek kadar büyüdünüz ama aslında hala bebeğimsiniz benim.Küçük birer bebek.Ama size kalsa siz çoktan abla oldunuz.Her şeyi yapabilecek kadar büyüdünüz.
Okula başlayan çocuklar kanatlanmış birer kelebek gibi..Göz açıp kapayıncaya kadar üniversiteye giden birer genç kıza dönüşeceksiniz.Biliyorum o günlerde çok çabuk gelecek.Belki yine buraya yazacağım daha dün doğdunuz diye başlayan cümlelerle.Ama diliyorum ki "Allah o günleri bize de göstersin".Büyümenizin her anında yanınızda olabilelim.Allah'tan tek isteğimiz artık bu. "hiç bir evladı anasız-babasız bırakma ve hiç bir anaya-babaya evlat acısı yaşattırma.
Çok güzelsiniz meleklerim.Her ananın babanın kuzusu gibi sizde çok özelsiniz..sizi o kadar çok seviyoruz ki.Bu sevgiyi kelimelere döküp burada anlatamıyorum..
Yolunuz da...şansınız da.....bahtınız da....açık olsun...Bütün güzellikler hayat boyu sizinle olsun..
Sizinle hep gurur duyduk.Doğdunuz andan itibaren gururumuz oldunuz bizim.Hayatınız boyunca hep gurur duyacağımız başarılarınız olsun.
Not: Damla sabah deniz kızı ve pilot olmak istediğini söyledi.Sonra da veterinerliği ekledi bu seçimlerine.Bunu bir yere yazmamı ve herkesin öğrenmesini istediğini de ayrıca söyledi.
Bu vesileyle bende bloguma kısa süreliğine bir dönüş yapmış oldum.devam edermiyim bilmiyorum.umarım devamını getirebilirim.

3 yorum:

ADC ŞEKER dedi ki...

Allah acılarını hiçbir zaman göstermesin inşallah hayırlı evlatlar yetiştirmeyi nasib etsin Rabbim

İkiz Annesi sdilek dedi ki...

Amin inşallah..

Melek Duru'nun annesi dedi ki...

dilekcim hayırlı hayırlı olsun eğitim-öğretim hayatları hep başarı geçer umarım kızlarının tabi bizimde bizde 1.sınıf olduk...daha dün konuşmalarını yürümelerini konuşurken bugün okullu oldular yeni bir dönem başladı bizler için sevgiler