27 Eylül 2013 Cuma

GÜNEŞ SİSTEMİ YAPTIK.

Dün Damla telefonla siyah karton siparişi verdi.Bir ara TV de siyah kartonla birşeyler yapılırken görmüş.Onu yapalım anne diye bana anlatıyor.Ben Damla'nın yapmak istediği şeyi anlayamayacağım için ve onunda gönlünü yapabileceğim neler olabilir diye düşünürken aklıma geldi bu iş.İşyerinde hazırlıklarımı yaptım.Gezegen çıktılarını aldım.Evde akşam yemeğimizi yedikten ve kızlarda ödevlerini yaptıktan sonra oturduk birlikte güneş sistemimizi yaptık.Bir ara mars ile dünyanın yerlerini karıştırmışım.Benim mükemmeliyetçi kızım başladı ağlamaya.Bir taraftan da "senin yüzünden gezegenlerin yerlerini yanlış öğreneceğiz" diye bana söylenmekte.Ben bir taraftan yaptığım yanlışı düzeltmeye çalışırken diğer taraftan da onu sakinleştirmeye çalışıyorum.Yapma kızım, etme kızım düzeltiyoruz kızım söylemleri kar etmedi.Yok yapılan iş illa ki dört dörtlük yapılacak.Ah be evladım hayat hiç bir zaman dört dörtlük değil ki.Her an karşına özensiz ve lakayt insanlar çıkabilir.Buna hazırlıklı olmalısın be çocuğum.Yoksa hayat boyu mutsuzluk yakanı bırakmaz.Ve herkes senin kadar en ince ayrıntısına kadar düşünmez ki olayları.Olacağı kadar olur.Kendini üzmeye, yıpratmaya değmez ki..

Hiç yorum yok: