1 Kasım 2010 Pazartesi

YAŞASIN 3 GÜN TATİLDİ.....

29 Ekim Cumhuriyet Bayramı nedeniyle 3,5 gün tatil yaptık.Kızlar bayıldı bu tatile.Çarşamba akşamı kreşten aldık ve dedik ki "bakın yarın sabah okula değil işe gidelim, ondan sonrada 3 gün tatil tamammı" kızlar bu seçime bayıldı.Perşembe sabahtan işe geldik.Ama gelirken acaip bir yağmur vardı.Islandık ama olsun güzeldi.İş yerinde zaten kuzular hiç yaramazlık yapmıyor.Buradaki arkadaşlarda sağolsun ilgileniyorlar.Hele bir Aytül takıntımız var ki.M. diyor ki Aytüle "kesin sen büyü yaptın kızlara, neden seni bu kadar seviyorlar".Aytül Yusuf'un annesi.Aynı iş yerinde çalışıyoruz onunla.Hatta masamız karşılıklı.Aytül kızları gerçekten çok seviyor ve çok ilgileniyor onlarla.O yüzden işe gidelim mi diye sorunca kızların ilk söylediği şey şu oluyor."anne aytül".Derya da kızlara yazı tahtası almıştı işe geldiğimizde hediye etti onlara tabi kızlar buna da çok sevindiler.Ellerinden düşürmediler yazı tahtalarını.Perşembe günü yarım gün olduğu için öğlen çıktık.Eve gitmeden yemek yedik bir yerlerde.Sonra teyzeme gittik.Orada kızlar uyudu.Bir süre oturduk sonra kalktık abimlere gittik.Yani kızların deyimiyle dedeye ve ebeye.Hülya ablam (yengem) ameliyat olmuştu annemden hemen sonra ona geçmiş olsun dedik.Orada da bir süre oturduktan sonra kalktık ve kızların arkadaşı ecem'lere gittik.Yani Cem ve Fatma ikilisine.Fatma'larla eski evimizde komşuyduk.Halada görüşüyoruz.Ecem ve kızlarda iyi anlaşıyorlar, oynuyorlar.Gece yarısına doğru evimize geldik.Ertesi gün geç kalktık.Evde biraz oyalandık ve M.nin kuzeni HAtice nin doğumgününü erkenden kutlamaya karar verdik. Pastamızı aldık ve onlara gittik.Biraz oturduk sonra kalktık, annem dayımdaydı annemi görmeye gittik.Akşam da komşumuzun kızının nişanı olduğu için erken kalkıp nişana geldik.Biraz da nişanda oturduk ve eve çıktık.Evde biraz daha oturup kızlara bir şeyler yedirdik ve yatırdık.Ertesi gün diğer dayıma gittik.Teyzem bizim siteye taşınacak Ankaradan geliyor.Evin tadilatları için gelmişti.O akşam Ankaraya taşınmak için geri dönecekti.Onu görmeye gittik işte dayımlara.Biraz orada oturduk ve işyerinden bir arkadaşımıza güle güle oturuna gittik.Evimize geldik kızları yatırdım yine.Bense onlara süeter örmeye çalışan bir anne olarak aldım elime örgümü biraz ördüm.Pazar günü için hiç plan yapmadık.gezmekten yorulurmu insan yorulduk tabi.Evde yıkanan çamaşırların ütülenmesi gerektiği için bir sürü ütü yaptım.Kızları uyuttum bende uyudum onlarla.Cumartesi günü iyi uyuduk ama.Saat 13,30 da yattık 14,00 gibi uyuduk.Uyandığımızda 17,50 ydi saat.İyi dinlenmişiz.Uyku çok iyi geldi.Haftasonları kızları uyutunca bende onlarla birlikte uyuyorum ve çok iyi geliyor bana.Bu sabah zor kalktılar ama.Yine uyanamadılar.Sabah uykusunu çok seviyorlar tıpkı benim gibi.ama kuzular erken kalkmak zorunda.Neyse işte şimdi okuldalar.Ama hala burunları akıyor.Hiç iyileşemediler. Havalarda o kadar enteresan ki.Yine pastırma sıcakları geliyormuş.İnsan nasıl giyineceğini şaşırıyor.

3 yorum:

MAVİANNE dedi ki...

kuzulara kocaman öpücük
annelerine de tabiiii
iyi haftalar diliyorum

Gülden ve Kasım Doruk dedi ki...

ohhh maşallahhhh ne güzel gezmişsiniz bu sizi baya idare eder kanımcaa :)))
foto. yokmu gezmelerden?
annen nasıl oldu? yengenin nesi vardı? herkese çok geçmiş olsun, çok çok öptüm...

Aytul Bas dedi ki...

kızların o kadar tatlılarki onları sevmemek mümkün değil .. ama damla için kreş süper olmuş açılmış karya hep daha zilli olucak ama damla için çok sevindim onu öle mutlu bi çocuk olarak görmek beni rahatlattı... çünkü geçen sefer sen hain anne çocuğa "hayır kızım" dediğinde zırlayıp kendini yerlere atıp seni deli etmesi gerekirken o bal dudaklarını büzüpde gül yüzünü battaniyeye gömmesi benim içimin yağlarını eritmişti...