1 Haziran 2010 Salı

İKİZLERLE TATİL

Güzel bir beş gün geçirip döndük işte.Ve koşturmaca tekrar başladı.Herşey çok güzeldi.
Harika bir tatildi diyebilirim.Bizim için çok yorucu oldu ama değdi doğrusu.Neler mi yaptık.Hemen anlatıyorum.
Pazartesi günü sabah erkenden kalktık kuzuları da kaldırdık.Kahvaltımızı yaptık ve hazırlandık.M. abimleri almaya gitti o arada kızlara "yaşasınnnn tatile gidiyoruz" dedikçe benim sıpalar heyecandan kusmaya başladı.Abimler ve M. geldi ve biz tuncay Abimleri beklemeye başladık sağolsun onlarda 10,00 da geleceklerdi güya ama işleri çıkınca 11,30 da geldiler ve hemen yola çıktık.Kızların uyku saatine denk geldiği için yolda uyudular genelde.O yüzden kusma problemi yaşamadık giderken.Otele vardık girişimizi yaptık, öğle yemeği saatine denk geldiğimiz için bizi öğle yemeğine aldılar.Karnımızı doyurduk, odalarımıza çıktık, eşyalarımızı yerleştirdik, hazırlandık ve havuza indik.İlk günler hava biraz serinceydi.Kızları havuza sokmak istemedim o yüzden.Açık havuza fazla girmedik, kapalı havuz, jakuzi ve türk hamamı favorimizdi.Kızların ise en çok beğendikleri yer türk hamamı oldu.Dakikalarca yıkandılar hamamda.Hemde kendi başlarına.Sıcak sıcak mis gibiydi vallahi.Hamam sefasından sonra akşam yemeği.Yemekten sonra havuz başındaki bar ve akşam animasyonları.
Akşamları ilk önce çocuk diskosunda çocuklara eğlence vardı.Biz ilk akşam gittiğimizde kızları da aldılar sahneye ama oradaki bütün çocuklar hareketleri biliyor benimkiler sadece bakmakla yetindiler.Ertesi akşamlarda müziği duyan benim kızlar bizi zorla animasyona götürdüler ve sahnede sürekli izlediler.Kalabalık olmayan yerlerde ise hareketleri bana yaptılar.Akıllı ve utangaç kızlarım hareketleri öğrenmişler ama utangaçlıktan herkesin içinde yapmıyorlarmış.Mini clubdaki müzikleri ben ve kızlar çok beğendiğimiz için eve gelirken müzik cd sini aldık ordan Allah'tan satıyorlarmış.Şimdi her akşam evde kızlar o müzikleri dinleyip hareketleri yapıyorlar kendilerince.
Genelde tatilimiz böyle geçti.Kızların huysuzluğu pek olmadı.Öğlenleri ben uyuttuktan sonra babaannemiz yanlarında kaldı ve biz M. ve diğerleri ile yüzdük, kaydık v.s.Akşamları ise yine uyuttuktan sonra anneannemiz yanlarında kaldı bu kez ve biz yine eğlenceye kucak açtık.
Otelden genel anlamda çok memnun kaldım ben.Ephesia Resort Otel gerçekten güzel bir tesis.Çocuklu aileler için gayet uygun.Hele bizim gibi ikizleri olanlar için mükemmeldi.Otel personeli her konuda yardımcı.Her daim güleryüzlü.Çocuklar için odamıza iki tane park yatak koydular ve bir tek kişilik bir çift kişilik yataklı oda temin ettiler bize.Yatakları birleştirdik ve devasa bir yatağımız oldu.Bu anlamda çok rahat ettik gerçekten.Temizlik ise süperdi.
İkizlerle tatile giderken yanıma aldığım şeyleri de yazayım hemen.Mutlaka ateş düşürücü şurup.Benim işime yaradı.Karya'nın tamda azı dişlerini çıkardığı zamana denk geldi tatilimiz.Çocuğum üç gün boyunca ağzına lokma koymadı.Bu yüzden yanıma almam iyi olmuş.Ateş ölçmek için derece, burun tıkanıklığına karşı sterimar, mutlaka ve mutlaka güneş koruyucu krem, şapka, gözlük, bol bol tişört, şort o kadar çabuk kirletiyorlar ki fazla alınması iyi olur kanımca.Terlik, ayakkabı, çorap, uzun kollu tişört, eşofman takımı bir iki tane, hırka, battaniye, bardak ben kapaklı tupper bardaklarımı götürmüştüm gecenin bir yarısı susuyorlar ve odada su kalmayınca aşağıdan doldurmak iyi oluyor, kraker bisküvi tarzı atıştırmalıklar, sulu ve kuru boyalar, kağıt, kova kürek, böcek sokmasına karşı fenistil jel, sivrisineklere karşı off, yastık kılıfı şimdilik aklıma gelenler bunlar.Bir ara fotolarıda ekliyeceğim.Darısı başınıza diyor ve ayrılıyorum malum işler ben bekliyor.