14 Ağustos 2009 Cuma

İLK EEE'MİZ

Bu sabah kayınvalidem aradı cep telefonundan.Korktum kızlara bir şey mi oldu acep diye.
Malum hastalar zaten.Biraz daha iyiler gerçi ama.Olsun çocuk bunlar.Ayrıca Ayşe annem de hasta.Annemden sonra o da grip oldu.Annemin dün PET BT çekimi vardı.O yüzden o abime gitti kalmaya.Yüksek dozda radyoaktif maddeyle çekiliyormuş.Malum çocuklarda olunca uzak dursun dedi doktoru.Neyse lafı uzatmıyayım.Karya babaannesinin yanına gidip e ee ee demiş.Tutmuş kadının elinden banyoya götürmüş.Bezini çıkarttırmış ve klozete oturtmuş kendini.Sonra da bir güzel ee'sini yapmış.
Aferin benim güzel ve akıllı kızıma.
Dünde denemiş aslında çocuk.Yine gitmiş yanlarına ee demiş ama anlamamışlar bir yeri kirlendi heralde diye düşünmüşler.Zaten bir kaç keredir kakasını yapınca ee deyip gelip babaannesinin önüne yatıyormuş altı değişsin diye.
Ben izin döneminde deneyecektim aslında şu wc olayını ama hastalıklar girince işin içine kalmıştı.Kızım demek bizden hayır göremeyince kendi işini kendi halletmek istedi.
Bu sabah ezanla Damla kızım da uyandı.Zaten bu gece de ben Karya ile yatmak zorunda kaldım odalarındaki çekyatta yanına yatıp uyutuyorum.Sonra kalkıp yatağına yatırıyorum.Ama bu aralar buna izin vermiyor.illa çekyatta yatmaya devam edecek.Tabi yanında bende.Yoksa zırt pırt uyanıyor.Ne kendi uyuyor ne de beni uyutuyor.Neyse işte Damla ezanla uyanınca o da yanımıza gelmek istedi.Aldım yanıma yattık koyun koyuna.Ama yer dar.Üç kişi rahat yatamıyor.Yani onlar debelenemiyorlar.Böyle olunca da Damla tuttu elimden kaldırdı beni yatağımdan.Doğru balkona.Sabahın köründe hemde.Kızım balkon soğuk, gel babanın yanına götüreyim seni ıııhhhh..Babaannenin yanına götüreyim ıhhhh..Bir ağlama sıkıyosa çıkma balkona.
Balkonda incecik uzunca minderimiz var.Yattı onun üstüne, beni de yanında istiyor bende yatacakmışım.Tabi battaniyesi yanında her zaman olduğu gibi.Yattık beraber.Örttüm onun üstüne battaniyesini.Serin serin uyudu.Bende bi pike aldım üstüme ama dondum resmen.Ne kadar serinlemiş hava öyle.Yaz bitiyor anlaşıldı.
Geçen gece Damla'dan yine havadis vardı.Onu da anlatayım hemen.Yine aynı şekilde uyandı ezanla..Yanımızda yatıyor.Malum Karya zaten yanımda.O esnada KArya da uyandı.Damla'yı istemiyor yanımızda.Damla biraz yattı baktı olmuyor indi yere.yerde de küçük bir yatak var her ihtimale karşı ama açılmamış.Onu açtırdı bana.Yattı biraz.Debelendi baktı uyayamıyor.Aldı battaniyesini gitti anneannesinin yanına.Anneannesi de grip ve öksürdüğü için salonda yatıyor küçücük koltukta.Normalde çocukların odasındaki çekyatta annem yatar.Yattılar koltuğa ikisi.Sabah kalktım işe gelirken bi bakayım dedim napıyolar.Annem koltuk minderlerini ve yastıklarını indirmiş, güzel bir yer yatağı yapmış kendilerine.Ama DAmla yastıklarda yatıyor annem halı üstünde.Kıyamam torun sevgisi ne kadar ağır basıyor görüyorsunuz.
Zaten annem olduğunda Damla benim yüzüme bakmıyor neredeyse.Bütün gün anane peşinde.Annem ameliyat olduğunda ne yapıcak Damla bilmem.

4 yorum:

♥ MAVİANNE ♥ dedi ki...

aferin ona ilk eee si kutlu olsun :)))

İkiz Annesi sdilek dedi ki...

teşekkürler maviannecim..

Belkıs dedi ki...

Oyyy kuzucuklarım özlemişim be :)

ceyızsandıgı dedi ki...

allah bağışlasın ikizlerinizi.benimde torunum var onun sevgisi bambaşka birşey anlatılmaz.insan hertürlü rezilliğe katlanıyor.çok seviliyorlar