23 Haziran 2009 Salı

MİM VE ÖDÜL

Sevgili TATESAL'cim kendi hazırladığı 2.mim sorularıyla sobelemiş beni.Ayrıca yukarıda gördüğünüz ödüle de layık görmüş.Kendisine çok teşekkür ediyorum.Ödül vermek konusunda ayrım yapmak istemiyorum.Neticede tüm blog dostlarım bu ödüle layık diye düşünüyorum.
Bizi takip eden sevgili dostlar hepiniz bu ödülü hak ediyorsunuz.Lütfen kabul buyurun.

Ve işte sorular ve cevaplar....
SORU 1-HAYATINIZDAKİ ÖNEMLİ 3 ERKEK?
CEVAP 1- EŞİM,YEĞENİM VE İKİ ABİM(BENİMKİSİ DÖRT OLDU AMA OLSUN)

SORU2-3 GÜN 3 GECE BIKMADAN UĞRAŞABİLECEĞİNİZ HOBİNİZ NEDİR?TEK CEVAP
CEVAP 2-KİTAP OKUMAK

SORU3- YAŞADIĞINIZ ŞEHİR DIŞINDA SEVDİĞİNİZ 3 İL?
CEVAP 3-MUĞLA, AYDIN, (İSTANBUL DİYECEĞİM AMA HİÇ GÖRMEDİM Kİ YAZIK BANA)
SORU 4-EN ÖNEMLİ FOBİNİZ?
CEVAP 4-BİLİNMEYEN ŞEYLERDEN ÇOK KORKARIM

SORU5-GİYİM KONUSUNDA EN ÇOK KULLANDIĞINIZ 5 RENK?
CEVAP 5-SİYAH,KAHVERENGİ,BEYAZ,KIRMIZI,PEMBE

Bu mimi kendilerini daha yakından tanıtmak isteyen tüm blog dostlarıma gönderiyorum.


1 yorum:

tatesal dedi ki...

Canım çok teşekkür ederim cevapladığın için...Sen ödüllerin en büyüğünü hakediyorsun ikiz annesi olarak.....Sevgiler