21 Ekim 2010 Perşembe

UZUN ZAMANDIR EKLEYEMEDİĞİM FOTOLAR

Annemin ameliyatından bir gün öncesi.Annem kızları çok özlediğini söyledi ve bizde pazar günü kızları hastaneye götürdük.Annem zorda olsa aşağıya indi.Hastanenin kantininde oturduk biraz.Damla annemi öyle kolunda serumla görünce çok tedirgin oldu.Karya ise annemi kendi elleriyle besledi.Hasta diye.Aşağıdaki fotolar ise kızların iş yerine geldiği günlerden birinde çekildi.Sanırım Ramazan Bayramı öncesi arife günüydü.Yarım gün diye gitmiştik.Ve Konak Meydanında kuşlara yem attı kızlar.




4 yorum:

Aytul Bas dedi ki...

biliyosun dilek ben damlaya nasıl kıyamıyorum nasıl böle içime katasım geliyo ama karya bi başka bunu o daha iyi diye sölemiyorum sakın yanlış anlama o daha çok yusufa benziyo diye sölüyorum ondaki gözümün ta içine bakışlar o cimcimelik ne biliyim anlatamıyorum ama bana daha bildik daha tanıdık geliyo...daha zor oluşundandır belki...:)

İkiz Annesi sdilek dedi ki...

Aytülcüm hep söylüyorsun ya Karya yusuf un küçüklüğüne çok benziyor diye.Hakikaten bazen seninle de konuşuyoruz ya.İnatçılıkları zorlu olmaları aynı.Bende dua ediyorum bu kadar çok benziyorlar ya hani.Umarım Karya da Yusuf kadar zeki ve akıllı olur.

Belkıs dedi ki...

kuzucuklarımm büyüdülerde okullu oldular çantanızı yiyim ben sizin emii

Adsız dedi ki...

no panties on such a sweet view of her beautiful child pu s sy