15 Ocak 2010 Cuma

YİNE YENİDEN FOTO










12 yorum:

Tuğra'nın Annesi Emine dedi ki...

Çokk güzelleeerrr..öpüyorum fıstıkları :))

ikiz Bebek dedi ki...

çok şekerler.

Zuzuların Annesi dedi ki...

Ne zamandır uğrayamamıştım Dilekcim.Maşallah kocaman olmuş güzeller:))Cicileri de çok yakışmış:)

lena dedi ki...

öpüyorum minişlerimi ya kız çocukları bambaşka ya allahım bana bir kız çocugu nasip etsinhayırlı cumalar dilek ablacım öptüm sizleri:))

Belkıs dedi ki...

Meraklı dudularım dalmışlar anneciğin hazırladığı kartlara :)öpüyorum hepnizi çook

Zehra Gürgen dedi ki...

çok hızlı büyüyorlar yaa...İnsan yetişemiyor.öpüyorum ikisinide..

our twins of new york dedi ki...

Cok sekerler, masallah...bir onceki postunu okudum simdi benimde kizimin saclari cok cansiz oglumunsa tam tersi:) biz ikisinin sacinida 8-9 aylikken makine ile sifira vurmustuk kizimin sacini bir daha kiyamamistim ama oglum 2-3 kerede sac trasi oldu hala daha kizimdan saclari hem uzun hem gur. soya cekimlede alakali biraz. yani hala, teyze, anane, babaanneye gibi anne-babanin disinda:)

EBRULİ dedi ki...

Sen her gün görüyosun ya.Farkedemezsin fazla.Büyüdü senin fıstıklar:)Maşallah diyelim,öpelim ;)

GüCüBe dedi ki...

Merhaba biz geldik...Çalışan İkiz Annesi olmak çok zordur diye tahmin ediyorum herşey ikiye katlanıyor ama şüphesiz sevgi'de mutlulukta :)Maşallah çok çok tatlılar..Sevgiler.

MAVİANNE dedi ki...

ben bu güzelleri kocamannnn öpüyorumtü tüüü tüüü nazar değmesin

Aytul Bas dedi ki...

çok güzelsiniz..........

Aytul Bas dedi ki...

çok güzelsiniz..........